Thursday, January 3, 2013

ALHAMDULILLAH ~ ~ ~ Praise to Allah. . .






Bismillahhirrahmanirrahim. . . alhamdulillah.. bersyukur ke hadrat Allah s.w.t  kerana masih lagi berkesempatan untuk bernafas di atas muka bumi mu ini Ya Allah...  Maha Suci Allah. . . tidak berhenti tuk mengucap kalimah ALHAMDULILLAH. . . alhamdulillah33x. . . tatkala hati ingin berbicara melagukan warkah tentang ujian HATI dariMu. . . betullah, bila kita jauh dengan Dia, Dia ambil dan tarik kita balik tuk dekat dan kembali pada Dia... YA ALLAH! Ampunkan segala dosa-dosa aku sejak   waktu kecil sehinggalah kini. . . mungkin mutiara-mutiara jernih yang mengalir dari iris membuatkan aku semakin kuat apabila diuji olehMu. . . bila aku sedih, aku akan selalu mencari  “TEMAN” untuk aku mencoret tinta . . . thanx krn mendengar setiap luahan aku. . . cermin juga adalah “SAHABAT” untuk aku menilik dalam memperbaiki kelemahan dan kekurangan aku untuk berjuang untuk hari esok dan seterusnya. . . ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG YANG KUAT DIUJI , , ,  ~ LUKISAN HATI ~



No comments:

Post a Comment